Ana Sigorta’dan İlk Metal Yakalı Sanal Çalışan “NirvANA”
Ana Sigorta, inovasyon ve müşteri odaklı büyüme stratejilerinin bir kesimi olan “Robotik Süreç Otomasyonu”na yaptığı yatırımla, birinci metal yakalı sanal çalışanı “NirvANA” yı iş süreçlerine entegre etti. Kesimin önde gelen tahlil sağlayıcılarından Doğuş Teknoloji ile iş birliği yapan ANA Sigorta; bir yazılım robotu olan NirvANA ile yaklaşık 20.000 dakika ve 350.000 süreci kapsayan iş gücü tasarrufu sağlarken, süratli ve yanılgısız süreçleriyle de kesimde farklılaşmaya devam ediyor.
ANA Sigorta, inovasyon ve müşteri odaklı büyüme stratejileri doğrultusunda yaptığı yatırımlara bir yenisini daha ekleyerek “Robotik Süreç Otomasyonu” kapsamında birinci metal yakalı sanal çalışanı “NirvANA”yı, Doğuş Teknoloji iş birliğiyle operasyonel süreçlerine entegre etti.
Mükemmel müşteri tecrübesi, çevik çalışma ve dijitalleşmeyi aktif büyümenin anahtarı olarak en üst sıraya konumlandıran ANA Sigorta, “NirvANA” ile birlikte bugüne kadar yaklaşık 20.000 dakika ve 350.000 süreci kapsayan iş gücü tasarrufu sağladı. Maliyet avantajı ve hizmet kalitesinin arttırılmasında sağladığı yararlarla tıpkı vakitte ANA Sigorta’nın kesimde farklılaşma stratejisine de hizmet eden “NirvANA”, daima tekrarlanan ve manuel iş gücü gerektiren operasyonel süreçleri devralırken; şirket çalışanlarına da katma pahası yüksek başka işlere ve gayelerine odaklanmaları için daha fazla vakit yaratıyor.
Hata oranı minimuma inerken, hizmet kalitesi ve üretkenlik artıyor
Ana Sigorta Bilgi Teknolojileri Yöneticisi Özgür Aslan, sigorta bölümünde rekabet gücünü arttırmak için değişen müşteri muhtaçlıklarını gözeterek yeni eserler geliştirmenin ve kusursuz müşteri tecrübesinin kıymetine değinerek şunları ekledi: “Robotik Süreç Otomasyonu, sigorta dalına sunduğu özelleştirilmiş tahliller ile yüksek verimlilik sağlıyor. ANA Sigorta’nın birinci robot yazılım programı olan NirvANA, bir yıl içerisinde altı farklı sürecimizi devraldı ve sıradaki süreçler için de çalışmaya hazır hale getirildi. Sigorta Bilgi ve Nezaret Merkezi raporlarının konsolide edilmesi, tarife idaresi için bilgi sağlanması, finansal kayıtların sisteme otomatik işlenmesi, komitelere ilişkin tariflerin acente bazında işletilmesi bu süreçlerden birkaçı. Yanılgı oranımız minimuma inerken, hizmet kalitemiz ve üretkenliğimiz artıyor. Bu tarafıyla de tıpkı vakitte müşteri tecrübesini mükemmelleştirmemize takviye oluyor. NirvANA, operasyonel süreçlerimizi devralmaya devam ederken gruplarımıza de inovasyon, iş geliştirme ve eser çeşitliliği mevzularında daha verimli çalışmaları için vakit yaratıyor. Dijital dönüşüm, süreklilik arz eden ve yakın takip gerektiren bir seyahat. Ana Sigorta, gerçek süreç seçimi, seçilen sürecin verimliliğe katkısının tespiti, sürecin robot yazılıma entegrasyonu üzere kritik süreçler için dalının en güçlü isimlerinden Doğuş Teknoloji ile sürdürdüğü iştirak doğrultusunda yeni metal yakalı çalışanları da takımına dahil etmeye devam edecek.”
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı